Ramoto
 

Darba materiāli

KĀDĒĻ BŪTU JĀLIETO HOT ROD EĻĻAS VĒSTURISKO SPĒKRATU DZINĒJOS?

             Modernās API sertificētās eļļas ir radītas, lai efektīvi aizsargātu moderno dzinēju izplūdes gāzu kontroles ierīces -- izplūdes katalizatorus. DRIVEN firmas izstrādātās HOT ROD eļļas ir radītas, lai galvenokārt aizsargātu dzinēja sadales vārpstas kulaciņus un bīdītājus. Izmantojot paaugstinātu daudzumu ZDDP, lai aizsargātu dzinēju, šīs eļļas īpaši piemērotas klasiskajiem un vēsturiskajiem automobiļiem, kā arī „muskuļu” jeb automobiļiem ar lieljaudas dzinējiem. Tā kā šie automobiļi netiek izmantoti ikdienā, izmantojot DRIVEN HOT ROD eļļu sastāvā esošos pretrūsas inhibitorus, tiek nodrošināta automobiļu dzinēju droša ilgstoša glabāšana bez korozijas iespaida. Šīs piedevas arī pasargā no „sausā starta” pēc ilgākas dīkstāves. Speciāli radītas izmantošanai vecāka gada gājuma automobiļos, šīs eļļas piedāvā unikālu eļļas ķīmiju, kam nav līdzīgas starp citām modernajām eļļām.

             Moderno dzinēju koncepcijas un moderno eļļu sastāvi ir būtiski samazinājuši izmešu daudzumu atmosfērā, tanī pat laikā tiek aizsargātas dzinēju izplūdes kontroles sistēmas – katalizatori. Tomēr jāsaka, ka moderno eļļu lietošana vecāka gada gājuma dzinējos izraisa katastrofālas sekas. Kādēļ? Izmešu samazinājums moderno dzinēju izplūdes gāzēs sakrīt ar tradicionālo pretnodiluma piedevu (piemēram cinka ditiofosfātu, jeb ZDDP) samazinājumu modernajās dzinēju eļļās. Lai gan tā ir laba ziņa no vides aizsardzības viedokļa, tā tanī pat laikā ir slikta ziņa dzinēju plakanas virsmas bīdītājiem un sadales vārpstai.

             Eļļošanas teorijas rokasgrāmatas apstiprina teoriju, ka vecāka tipa dzinējos ar plakanas virsmas bīdītājiem ir jālieto eļļas ar pretnodiluma piedevām, galvenokārt, lai izvairītos no situācijas, kad tiek pārtraukta eļļas plēves aizsardzība starp kulaciņu un bīdītāja virsmu. Vienkāršākiem vārdiem runājot, nevajadzētu lietot modernas eļļas vecāka gada gājuma dzinējos.

             Dzinēja aizsardzība tā darbības laikā ir ļoti svarīga. Tomēr jāsaka, ka paaugstināts nodilums vērojams tieši dzinēja iedarbināšanas procesā. Nesen veiktajā Eiropas kravas automobiļu dīzeļu dzinēju pētījumā konstatēts, ka lietojot sintētiskās eļļas salīdzinājumā ar minerālajām eļļām, par 50% samazinājies dzinēju nodilums no piestartēšanas ar aukstu dzinēju. Samazināts aukstā starta nodilums nozīmē ilgāku dzinēja darba mūžu. DRIVEN HOT ROD eļļas atbilst standarta SAE J300 auksta starta prasībām un satur ZDDP piedevas, kuras aizsargā dzinēja sadales vārpstu pret nodilumu. Tā kā DRIVEN HOT ROD eļļa ir speciāli radīta vecāka gada gājuma automobiļu un Hot Rod automobiļu dzinējiem, tā satur ASV militārajai specifikācijai atbilstošus pretrūsas inhibitorus. Šīs unikālās piedevas novērš rūsas rašanos un aizsargā automobiļa dzinēju pret koroziju, kamēr tas atrodas ilgstošā glabāšanā garāžā.

              Kamēr automobilis atrodas glabāšanā garažā DRIVEN HOT ROD eļļa aizsargā tā dzinēju pret rūsu. Kad dzinējs tiek iedarbināts, šī eļļa pasargā to no aukstas startēšanas nodiluma. Kad dzinējam tiek attīstīti apgriezieni, šī eļļa pasargā tā sadales vārpstu no dilšanas. Neviena cita eļļa nenodrošina šādu aizsardzības līmeni garažā, piestartējot un braucot pa ceļu.

              DRIVEN eļļu klāsts ir ievērojams, taču SIA RAMOTO pagaidām koncentrēsies uz montāžas smērvielu, montāžas eļļu un tādu dzinēju eļļu iepirkšanā un izplatīšanā, kuras galvenokārt piemērotas vēsturiskajiem ielas un sporta automobiļiem un motocikliem. Protams, ka pasūtīsim jebkuru citu eļļu vai materiālu pēc Anglo-American Oil Company Ltd. kataloga, ja būs konkrēts pieprasījums.

Nerūsējošā Tērauda Kracbirste Alumīnija u.c. Krāsaino Metālu Kracēšanai

Nerūsējošā Tērauda Kracbirste Alumīnija u.c. Krāsaino Metālu Kracēšanai Šīs ASV ražotās koka (finiera) birstītes ar nerūsējošā tērauda sariem ļauj panākt labu virsmas spīdumu dažādām alumīnija un citām krāsaino metālu virsmām gan pēc apstrādes ar stikla lodīšu strūklu, gan bez apstrādes ar stikla lodīšu strūklu. Birstes nerūsējošā tērauda sari zaudē asumu pēc zināma laika, tad nepieciešams tos uzasināt uz rotējošas slīpripas, nedaudz tai pieduroties. Birstītes izmantojamas ne tikai dažādu alumīnija detaļu virsmu restaurācijai, bet arī to attīrīšanai pirms metināšanas vai montāžas. Birstītes izmantojamas arī Techno-Weld metināšanas procesā pie virsmu aplodēšanas ar Techno-Weld materiāliem. Koks deg vai gruzd, taču uzreiz neizjūk, pretēji plastmasas birstēm.
  

«Uz augšu