Ramoto
 

Iekārtas, instrumenti

Jaunas tehnoloģijas un instrumenti palīdz taupīt laiku un naudu!

Iekārtas un instrumenti, ar kuriem strādā SIA RAMOTO.

 

Strūklas iekārta AQUABLAST 1215 ar slēgtu kameru

Strūklas iekārta  AQUABLAST 1215 ar slēgtu kameru

Jauna Lielbritānijas kompānijas “Vixen" slapjās abrazīva strūklas iekārta ar slēgtu kameru AQUABLAST 1215. Kameras iekšējie izmēri: platums 1215 mm x dziļums 1050 mm x augstums 870 mm. Atšķirībā no parastajām sausajām smilšu/abrazīva/stikla lodīšu slēgtajām iekārtām, kur abrazīvs tiek iesists apstrādājamajā virsmā, šīs iekārtas darbības princips balstīts uz to, ka abrazīvs – smalkas stikla lodītes vai keramiskās lodītes tiek samaisītas ar ūdeni un šis maisījums ar sūkņa palīdzību tiek padots uz strūklošanas pistoli, kurai ir pievadīts saspiests gaiss, kas vēl vairāk palielina trieciena spēku pret virsmu. Ūdens aizsegā daļiņu un ūdens strūklas spēks tiek mīkstināts un ar rikošetu abrazīvs vai lodītes tiek aizvadītsas prom. Daļiņu iesišanās detaļas virsmā nenotiek, virsma tiek attīrīta un pulēta.

Evo MEGA

Evo MEGA

Jauns Evo MEGA visu veidu dzinēju galvu vārstu ligzdu un vadīklu apstrādes darbgalds. Šis darbgalds ražots Itālijas uzņemumā SERDI S.R.L. Malo pilsētā. Mega modelis ir lielākais EVO piedāvājumā, taču ar to var frēzēt gan lielu gan miniatūru 4 taktu dzinēju galvas ar vadīklu diametru sākot no 3.5 mm līdz 12 mm un vairāk, kā arī ligzdu diametru no 12 mm līdz 80 mm. Iekārta ir ātrgaitas un tā aizvietos SIA Ramoto novecojušo iekārtu SERDI HD-100 ar kuru bija iespējams frēzēt tikai kravas a/m un traktoru galvas ar vārstu vadīklu diametriem 8 mm un vairāk.

SCHAUBLIN 102N revolvervirpa

SCHAUBLIN 102N revolvervirpa

               Šveices SCHAUBLIN 102N revolvervirpa ar 6 pozīciju instrumentu turētāju jātniekā. Veicam šīs virpas revīziju un uzstādīšanu.

Weiler E50 “Cycle Control” ciklu kontroles virpa

Weiler E50 “Cycle Control” ciklu kontroles virpa

Vācu Weiler E50 “Cycle Control” ciklu kontroles virpa ar pieslēdzamu CNC vadību. Virpai tiek veikti regulēšanas darbi.

Detaļu mazgājamā mašīna

Detaļu mazgājamā mašīna Amerikāņu moderna detaļu mazgājamā mašīna lielgabarīta blokiem un dzinēju galvām. Mašīnas kapacitāte 400 kg, detaļu garums 120cm. Strūklas ražība 200 litri minūtē ar karstu mazgāšanas šķīdumu.

Rokas honēšanas instruments

Rokas honēšanas instruments

Rokas honēšanas instruments ar dimanta galodu un ar mikrometrisku izstādīšanu vadīklu honēšanai diametrā no 4 līdz 14 mm, t. sk. rūdītām tērauda, čuguna vai bronzas vadīklām. Izmantojot kalibrus, iespējams vadīklas izhonēt ar  precizitāti   0.01 mm robežās.

COMEC - RP 1300

COMEC - RP 1300

Jauns itāļu COMEC - RP 1300 ātrgaitas dzinēju galvu un bloku slīpēšanas/planēšanas darbgalds. Bloku un galvu maksimālais garums 1200 mm, augstums 730 mm. Virsmas tiek planētas ar elbora griezni čuguna galvām un blokiem, tai skaitā IVECO, MAN, SCANIA, CATERPILLAR, JOHN DEERE u.c. un ar mākslīgā dimanta griezni alumīnija galvām un blokiem GAZ-51, VOLGA GAZ 21, MERCEDES BENZ, BMW in citiem. Ar šo darbgaldu iespējams ar 1 operāciju precīzi " sēdināt" alumīnija galvas par vairāk kā 1 mm dzinēja kompresijas pakāpes celšanai.

Prese

Prese

30 tonnu jauna hidrauliskā prese ar kājas un rokas  piedziņu.

Klaņu izvirpojamais darbgalds Zanrosso ELLE 500.

Klaņu izvirpojamais darbgalds Zanrosso ELLE 500.

Elpošanas un krāsošanas iekārta

Elpošanas un krāsošanas iekārta

HVLP kombinētā elpošanas un krāsošanas iekārta ar 2 atsevišķām turbīnām. HVLP – High Volume, Low Pressure – latviski  -- liels gaisa apjoms un neliels spiediens – līdz 1 baram. Galvenokārt šo iekārtu izmantojam nelielu seno motociklu detaļu krāsošanai ar karstajām ML 12 un poliuretāna krāsām.

Bezcentra vārstu slīpmašīna

Bezcentra vārstu slīpmašīna

COMEC

Japāņu OKUMA apaļslīpmašīna

Japāņu OKUMA apaļslīpmašīna

 

Japāņu OKUMA apaļslīpmašīna iekšējām un ārējām cilindriskām virsmām.

Angļu QUORN instrumentu asināmā ierīce.

Angļu QUORN instrumentu asināmā ierīce.

CARMEC HBM 810

CARMEC HBM 810 Jauna līnij-borējamā mašīna nelielu dzinēju bloku un vieglo automobiļu galvu sadales vārpstu un kloķvārpstu gultņu sēžām. Šī mašīna ļauj veikt līnij-izvirpošanas darbus pēc attiecīgo kakliņu uzkausēšanas vai uzmetināšanas, vai vienkārši pēc vāciņu nosēdināšanas.

Galvu pārbaude uz stenda

Galvu pārbaude uz stenda

Galvu pārbaude uz stenda, izmantojot sakarsētu tvaiku pie 108° C un spiediena līdz 4 bariem. Stends ļauj dažādas galvas un blokus pārbaudīt un grozīt 360° ap savu asi. Caurspīdīgais stikls ļauj novērot plaisas un defektus no visām pusēm.

Bloka plaisas diagnostika ar magnētiem un speciālu pulveri (Magnaflux metode).  

MAC pulvera uzklāšanas deglis. MAC firmas autogēna deglis ar pulvera bunkuru no Lielbritānijas. Pielieto dažādu cietību bronzas un niķeli saturošu pulveru (HRC 15 līdz HRC 65) uzklāšanai uz tērauda, nerūsējošā tērauda un čuguna virsmām. To izmantojam čuguna detaļu sametināšanai, kloķvārpstu galu un kakliņu remontam, dīzeļu liesmu kameru ieliktņu ārējā diametra palielināšanai u.c. darbiem. Šajā procesā detaļa tiek sakarsēta līdz 1150° C un pulveris izkūst un difundē uzkausējamajā virsmā un veido ļoti nodilumizturīgu slāni, kas ir bez porām.

 

 
 
 
 
 

 

 

Viens no augstražīgākajiem rokas instrumentiem vārstu ligzdu apstrādei ir MIRA V-95 no Šveices. Visi 3 vārstu ligzdu leņķi tiek izvirpoti vienā paņēmienā ar augstu precizitāti.

 

 

ZANROSSO mikrometrs ar pulksteņa indikatoru un ar magnētisko statīvu, kas paredzēts ļoti precīzai borstangas izvirpošanas griežņu iestādīšanai.  
Dzinēja bloka sadales vārpstas sēžu vietu izvirpošana ar borstangu uz ZANROSSO ETA 22 V paralēlizvirpošanas iekārtas. Šī itāļu iekārta ļauj izvirpot bloku kloķvārpstu un sadales vārpstu slīdgultņu sēžu vietas gan čugunā, gan alumīnijā. Iespējams izvirpot gan sadales vārpstu slīdgultņu sēžu vietas dzinēju galvās, gan izvirpot babīta šāles uz vajadzīgo izmēru, kā tas, piemēram, jāveic VOLVO kravas automobiļu blokiem pēc sadales vārpstas šāļu nomaiņas.
ZANROSSO EKO 320 bloku izvirpošanas iekārta, kuras ekspluatācija iesākta 2008. gadā.  
 
DELAPENA Engine Master -- programmējama bloku un cilindru honēšanas iekārta no Lielbritānijas. Honēšanu veicam ar dimanta honiem un speciālu honēšanas eļļu. Veicam arī "aklo cilindru" honēšanu vēsturiskajiem spēkratiem.  
Galvu metināšanai SIA RAMOTO izmanto profesionālu vācu DALEX firmas TIG metināšanas iekārtu.

 

 

 

  

«Uz augšu