Ramoto
 

Remonti

SIA RAMOTO veic:

  • plīsušu alumīnija un čuguna dzinēju galvu atjaunošanu, vārstu ligzdu nomaiņu, plakanslīpēšanu (garums līdz 670 mm), planēšanu ar CBN un PCD griežņiem (garums 2200 x 350mm, bloku augstums līdz 730 mm);
  • dzinēju vārstu, ligzdu un vadīklu remontu, kloķvārpstu bojātu galu restaurāciju (Audi, VW u.c.);
  • cilindru un bloku izvirpošanu un honēšanu uz remonta izmēru, cilindru ģilzēšanu ar pasūtītāja materiālu; 
  • cilindru un bloku gludo honēšanu ar FLEX-HONE instrumentiem;
  • dzinēju galvu pārbaudi ar sakarsētu tvaiku (līdz 110° C) uz speciāla stenda;
  • čuguna galvu plaisu defektēšanu ar magnētiem un speciālu pulveri (Magnaflux metodi);
  • sprauslu vītņu atjaunošanu dīzeļdzinēju galvās;
  • kvēlsveču izņemšanu un vītņu atjaunošanu dīzeļdzinēju galvās; 
  • sadales vārpstu slīdgultņu atjaunošanu alumīnija dzinēju galvās;
  • kloķvārpstu gultņu sēžu atjaunošanu čuguna un alumīnija dzinēju blokos (līnijizvirpošana ar borstangas darbgaldu Zanrosso);
  • tērauda, nerūsējošā tērauda, bronzas u.c. detaļu virsmu uzaudzēšanu ar pulvera uzkausēšanu pēc MAC (Lielbritānija) tehnoloģijas biezumā no 0,02 - 5 mm ar cietību HRC 15; 40; 48; 60. Iespējams restaurēt velves, motociklu kulaciņus, aprautas šāļu sēžas blokos utt.;
  • visu izplatītāko metālu remonta metināšanu/cietlodēšanu ar MIG, TIG, HENROB un TECHNO-WELD tehnoloģijām;
  • seno spēkratu daļu un metāla senlietu restaurāciju;
  • ar garantiju dzinēju bloku, cilindru galvu un jebkuru citu automobiļu, kuģu vai industriālo iekārtu čuguna lējumu remontu pēc patentētām ASV SEAL-LOCK un LOCK-&-STITCH tehnoloģijām ar oriģinālajiem materiāliem un instrumentiem, bez karsēšanas. Daudzos gadījumos iespējams remonts bez dzinēja izjaukšanas. Remonta vieta ir neredzama, ūdens un spiediena necaurlaidīga, izturīga pret augstas temperatūras iedarbību un vibrācijām, tās kalpošanas laiks ir neierobežots;
  • nolauztu kvēlsveču, aizdedzes sveču un vītņu tapu izņemšanu un vītnes remontu ar HELI-COIL vai TECHNO-WELD tehnoloģijām.
  

«Uz augšu